Prečo nezomriem v Prievidzi

12.10.2012 07:49

 

Ako som už hovoril, Prievidza je diera. Aj Dominik si myslí, že Prievidza je diera. A ako som

už hovoril, včera som bol Dominikovi ukázať môj čarovný glóbus. Teda...:D Chcel som, ale akosi som ho zabudol doma. Mamička hovorí, že Borisko, ty by si si mal písať, aby si stále nezabúdal, ale mne sa nechce. To by som stále musel rozmýšľať, či píšem správne. Gramatycky. No. Takže bol som s tým Dominikom v krčme. Dominik padol do ešte väčšej depresie, lebo včera pri konzumovaní prekonzumoval aj vlastné kľúče od domu. Tak som ho zobral k nám. Veď Dominik nie je žiadny bezdomovec, Dominik je môj bratranec! Tak hádam nebude mrznúť vonku!

 

Mamička z toho moc nadšená nebola. Z toho, že je Dominik u nás. Možno preto, že Dominik padol v chodbe na topánky a odmietal sa zdvihnúť. A ja som sa na ňom smial. Strašne smiešne to bolo. Smial by som sa celú noc, keby môžem. Ale som nemohol. Mamička sa podivne rozdvojovala aj roztrojovala a medzitým hrozne kričala a tlačila ma do izby, tak som na Dominika rýchlo hodil môj sveter a išiel som tam, kde ma rozštvrtená mamička tlačila.

 

Ale to som Vám vlastne ani nechcel povedať. Do kelu. Ja sa vždy rozkecám o nepodstatných veciach. A to je  zlé. Jááááj, už viem. Som Vám chcel povedať, prečo nezomriem tu v tejto Diere. Akože v Prievidzi, chápete ma, nie? No. Dominik mi roztrepal môj glóbus. Myslel si v tme, že je to pomaranč. Chcel ho zjesť. A viete, čo sa robí s pomarančom, keď sa chce zjesť? Sa šúpe predsa. Sakra. Dominik mi ošúpal glóbus. A chcel ho zjesť. Ešte že som išiel na WC. To sú toalety. Všade vo svete to píšu tak. A ja to náhodou viem, lebo ja cestujem. A veľa. Cestujem, lebo vtedy, čo mi Dominik chcel zjesť glóbus, vyšla z izby už skoro iba zdvojená mamička a povedala, že má toho dosť. Normálne nás vyhodila! Mňa, Borisa Škuľavého! Z domu!!!

 

Ale ja nie som bezdomovec. Ani Dominik nie je. Ja som cestovateľ. Bludár. A veľký. Aj Vám napíšem, kde som akurát a kde som už bol, ale až keď chytím wifi. Neviem síce, čo to je, ale nevadí. Hlavne, že to vedia všetci okolo a že mi potom ide intrenet. Tak zatiáááľ!

 

Diskusná téma: Prečo nezomriem v Prievidzi

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok