Meninové menu

16.11.2012 17:23

 

Ahojte kamaráti!
 

Prepáčte, že vám píšem o meninovom zážitku mňa, Borisa Škuľavého,  tak neskoro, ale - konečne som v bezpečí! Teda...aspoň dúfam!
 

No chápete to? Ja to veru nechápem. Ten chlapík z opery je čistý blázon. Sľúbil nám, že na večeri bude sranda. Mne sa to veľmi srandovné veru nezdalo. A to povedal, že môžme u neho aj prespať! Dominik pritom prevrátil očami ako ja, keď škúlim na písmenká. Ešte šťastie, že ho nevidel. Videli ste ako varí??? Omeletu by si z nás urobil. Na raňajky normálne.
 

V noci sme radšej ušli. A vzali sme mu kameru. Ale my sme ju neukradli! Ja som predsa slušne vychovaný chlapec. Ja také veci nerobím. Kradnú iba zlodeji. A som ja zlodej? No niesom.  Som Boris Škuľavý, slušne vychovaný chlapec z Prievidze.

 

Kameru sme si ale požičali. Viete, na videá. Aby sme mohli točiť. A aby ste vy videli to, čo vidíme my ;) Lúčim sa s vami. Dominik hovorí, že by sme si mali švihnúť, lebo sa niekto za nami zakráda.