Boris Škuľavý- NAPADNUTÝ !

29.11.2012 14:34

Napadli ma! Borisa Škuľavého napadli!

 

A nielen mňa, ale aj Dominika. Strašná nehoráznosť, povedala by mamička. Dúfam, že sa to nedozvie. Nedávajte to nikto prosím do novín, lebo ona by mi potom zatrhla cestovanie, viete? Všetko by mi zatrhla.

Zaútočil som na nich vidličkou. Tou vidličkou, čo som si bol kúpil po ceste od jedného veľmi milého dedka. Švédsky dedkovia majú doma plno zaujímavých vecí, viete? Ale už ich nepotrebujú, tak ich predávajú. Ako suvenír. Moja vidlička je vraj strieborná, ale neviem, či si zo mňa dedko nevystrelil. Pri sebaobrane sa ohla ako gymnastka a už sa viac nevystrela. A keby bola strieborná, tak sa ohne späť, no nie? No áno!

 

Mám tu toho už plné zuby! Je mi zima, nemám kde spať, taxíky sú tu strašne drahé a žiadne divé zvery som nevidel. Okrem týchto tu. Tých, čo nás naháňajú. Tí vyzerajú ako divé zvery aj kričali samé nezrozumiteľné veci a aj chlpatí sú presne ako tie zvery. No pfuj!

 

Ja, Boris Škuľavý, vám oznamujem, že odchádzam! Čím skôr, tým lepšie. Ešte by som tu ten štokholmský syndróm chytil. Viete čo to je? Nie? Tak si to hoďte do gúglu, ak chcete vedieť :P