Ako sa Boris do Británie dostal

29.11.2012 21:58

    Fuj, to Švédsko bolo naozaj hnusné!!!

Ešte že som odtiaľ ušiel a som zdravý. A aj živý. Neviem, čo je dôležitejšie. No ale o tom, ako bolo v Štokholme som už hovoril. Na mojej krásnej stránke. A teraz píšem zas. A zas na stránke. Tak vám píšem,ako som sa dostal tam, kde som teraz. Už som vlastne povedal kde som? Asi nie. Tak som v tej mojej vysnívanej Britve. Teda Británii, či ako sa jej to presne hovorí. Tak som sa tam tešil! A skoro som sa sem nedostal. Poviem vám prečo.

 

    Šli sme s Dominikom z toho škaredého Štokholmu. Mali sme letieť. Akože lietadlom. Ale sme neleteli. Lebo Dominik odmietol zaplatiť tomu drahému taxikárovi, čo nás viezol na letisko. Teda chcel mu zaplatiť, ale mal len také čudné koruny. Také, ako sme mali kedysi u nás. Že ich vraj zobral z domu. Keby niečo. No tak ten taxikár ich odmietol zobrať a nechcel ani cukríky. Tak nás vysadil v prístave. Ten prístav bol oooooobrovský. A bola tam taká super loď, čo vyzerala ako dve lode. Také zlepené. Ale to nie je podstatné. Rozmýšľali sme s Dominikom čo urobíme. A ten ***** sa rozhodol, že pôjdeme ľoďou, lebo ešte nikdy na lodi nešiel. Tak sme nasadli an takú jednu. Bola oooobrovská. Ešte väčšia ako ten prístav. A boli v nej také pekné tety. Tak sme nastúpili akurát, keď ju zatvárali.  Na tej lodi bol aj bazén. Ooooobrovský. A samé super jedná, lepšie ako varí mamička. Tak sme sa tak pekne plavili, keď prišiel taký ujo a chcel od nás lístok. Tak som vynadal Dominikovi do ******. Že prečo nemá lístok. A dominik vynadal mne do  ******. Že prečo ho nemám ja. A ujo nám neuveril. Tak nás vysadili v takom škaredom meste, kde bola hrozná zima a zavolali policajtov. Takých naozajstných, anglických! Lebo sme boli v Angliji. Tá loď išla až do Ameriky. Dobre, že nás chytili. Amerika sa mi nepáči. Lenže policajti boli takí hlúpi. Vôbec nám nerozumeli, ani F. Tak sme im vynadali do **** (lebo to sa teraz tak robí) a utiekli im.

 

A tak sme teraz tu. V angliji. A je tu zima.